نوشته های طنز(جک)
پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
نوشته های طنز(جک)
نوشته شده در جمعه 30 خرداد 1393
بازدید : 367
نویسنده : حسین و محمدکاظم

فکر کن جنگ بشه
بعد با خواننده ها بریم به جنگ دشمن
.
.
.

.
.
علیشمس : بده اون کلاشینکوفو دست علیشمس کپلی موی فکلی...
یاس:من کسی نیستم با این تیرا دردم بگیره ولی این زخمیارو کی میخواد گردن بگیره
ساسی مانکن:نارنجکا کوجا اَن دنباله دامن کوتاهن...
هیچکس:میخوام برم تانکا بالا بالاتر یاسر یاسر مرکز با ما تا ابد...
تهی: کلت من گم شده و دنبال یک خشابه...
زدبازی:جبهه مال منه جبهه مال منه.....
 
 

دختر چیست؟

.

.

.

.

.

.

.

چیزمهمی نیس فکرتودرگیرنکن...

2kh72ce2xywbd5jsxdim.jpg

 تو صف سبد کالا بودیم، یکی داد زد کی هـــــول میده؟؟ 







ندا آمد: بــــــی ادبـــــــــان 
فهمیدیم لقمان هم تو صفه 
  
  ¸¸.•*´•.♥.•`*•.¸¸¸.•*´•.♥.•`*•.¸¸¸.•*´•.♥.•`*•.¸¸¸.•*´•.♥.•`*•.¸¸¸.•*´•.♥.•`*•.¸

 

یکی از فامیلامون اسم بچشو گذاشته ســـپـــــنــــتــــا ما بهش میگیم پـــونــزده تا !! 3×5=15

¸¸.•*´•.♥.•`*•.¸¸¸.•*´•.♥.•`*•.¸¸¸.•*´•.♥.•`*•.¸¸¸.•*´•.♥.•`*•.¸¸¸.•*´•.♥.•`*•.¸ 

 من موندم حضرت نوح کجا زندگی میکرده 
که همه نوع حیوون اونجا بوده 
بابا مثلا پنگوئن و زرافه و خرس پاندا که تو یه اقلیم نمیگنجیدن که 
یا اینکه سر راه رفته قطب شمال و چین؟؟؟ 
احتمالا هماهنگ کرده مثلا فلان ساعت سر کاناله سوئز باشید 
والاااااا 
  ¸¸.•*´•.♥.•`*•.¸¸¸.•*´•.♥.•`*•.¸¸¸.•*´•.♥.•`*•.¸¸¸.•*´•.♥.•`*•.¸¸¸.•*´•.♥.•`*•.¸

گزارش بازی ایران آرژانتین: 
به نام خدا..................................توی دروازه 
  
خب بازی ثانیه ای هست شروع شده که اینم گل دوم 
  
اسامی بازیکنان ...گل گل توی دروازه 
   
بله ایران 88 دقیقه فرصت داره که ..... این هم گلی دیگر 

  ¸¸.•*´•.♥.•`*•.¸¸¸.•*´•.♥.•`*•.¸¸¸.•*´•.♥.•`*•.¸¸¸.•*´•.♥.•`*•.¸¸¸.•*´•.♥.•`*•.¸

من جای کیروش بودم؛شب قبل از بازی چراغارو خاموش میکردم 




میگفتم هر کی میخواد بره، بره 
  

  ¸¸.•*´•.♥.•`*•.¸¸¸.•*´•.♥.•`*•.¸¸¸.•*´•.♥.•`*•.¸¸¸.•*´•.♥.•`*•.¸¸¸.•*´•.♥.•`*•.¸

 

پسره با سن داداشش رو هم ۱۳ سال نمی شه بعد استاتوس زده 
   GalexyS4 یا I-Phone   
 کدومش؟  
  اگه یکیش رو برام نگیرن شب خونه نمی رم! 




   من سن اون بودم یه دونه از این عینک شنا داغونا داشتم حموم که می خواستم برم با خودم می بردم، بعدش تشت رو آب می کردم با کله می رفتم توش و ساعت ها به شادی می زیستم! والا! 
   ¸¸.•*´•.♥.•`*•.¸¸¸.•*´•.♥.•`*•.¸¸¸.•*´•.♥.•`*•.¸¸¸.•*´•.♥.•`*•.¸¸¸.•*´•.♥.•`*•.¸

تا قبل عقد اسمشون پارميدا بوده

 

بعد وقتي دارن قند ميسابن رو سرشون و خطبه خونده ميشه،

يهو ميبيني عاقد ميگه:

دوشيزه “خديجه قره قوزلوي جادوغ آبادي اشگلون تپه اصل”،

آيا من وکيلم؟

بقیه تو ادامه مطلب

 

 

 

يکي از فانتزي هام اينه که

يه دفعه يه فانتزي بنويسم بعد يکي از کارگردان هاي

 هاليود ( بر حسب اتفاق پارسي هم بدونه )

 بياد روي پيج من و بگه من از اين فانتزي شما

 خيلي خوشم اومده ميخوام اونو يه فيلم کنم 

و اين داستان شما رو 2 مليون دلار خريدارم ........

منم با غرور کامل قبول کنم و اونم 2 ميليون دلار رو بده

 به من و فيلمش فروش بالاي کنه بعدش همه ي

 کارگردان هاي ديگه هم براي داستان فيلم هاشون 

بيان سراغ من ولي ديگه حيف ديرر شده 

چون من با اون دو ميليون دلار يه پرايد ، 30 کيلو پسته ، 

يه گوشي از اونايي که راحت از جيب در مياد

 و يه بليط به افق خريدم و رفتم 

تو ويلاي افقم زندگي ميکنم و جواب هيچ کسم نميدم

 ، حتي شما دوست عزيز
 

دیروز سوار تاکسی شدم                                                                                       
دستمو تو جیبم کردم دیدم پولمو خونه جا گذاشتم
                                         
با خودم گفتم چی کار کنم؟؟
   یه جعبه کادو خالی پیدا کردم به راننده تاکسی دادم   جعبه رو باز کرد دید خالیه   
گفت دیونه ای گفتم :نه
   
                                                       
آخه پول نداشتم هزار تا بوس برات گذاشتم

 

زنگ خونه رو زدم، بابام از پشت آیفون میگه: تنهایی؟ میگم :نه! خونه محاصره است. بهتره تسلیم شیم بابا! هیچی دیگه. چه باد خنکی میاد تو پارک

دیشب زنگ زدم به دختره ؛ فوت میکنم...

میگه مزاحمی؟

میگم : په نه په نسل جدید کولرهای إل جی هستم

 با 

دو سیم کارت همزمان فعال!

==============================

 

کلماتی که در اخبار ورزشی بانوان میشنوید:

 

شکست خوردن ٬

 

نتیجه رو واگذار کردن ٬

 

 مغلوب شدن ٬

 

راه پیدا نکردن

 

  خدایی این چه وضعیه آخه ؟؟؟

یه روز جوانی از یک بزرگی پرسید :

 

چرا وقتی دنیا فانیست همه دنبالش میدوون ؟

 

چرا وقتی پول تو این دنیا جا می مونه همه دنبالش هست ؟

 

چرا آدم به خاطر پول، دوستش را دشمن می بیند ؟


آن بزرگوار از جیبش یه بسته کبریت درآورد و 3 تاش رو برداشت؛

 

 

دوباره 2 تاش رو گذاشت داخل قوطی کبریت و اون یکی رو از وسط نصف کرد؛

 

با اون نوک تیز چوب کبریت لای دندوناش رو تمیز کرد و ……گفت :

 

من چه میدونم !!!

 پسرها:

۱- با ماشين ميرن به بانک، پارک مي‌کنن، ميرن دم دستگاه عابر بانک.
۲- کارت رو داخل دستگاه ميذارن.
۳- کد رمز رو مي‌زنن، مبلغ درخواستی رو وارد مي‌کنن.
۴- پول و کارت رو مي‌گيرن و ميرن.

دخترها:

۱- با ماشين ميرن دم بانک.
۲- توی آينه آرايش‌شون رو چک مي‌کنن.
۳- به خودشون عطر مي‌زنن.
۴- احتمالاً موهاشون رو هم چک مي‌کنن.
۵- در پارک کردن ماشين، مشکل پيدا مي‌کنن.
۶- در پارک کردن ماشين، خيلی مشکل پيدا مي‌کنن.
۷- بالاخره ماشين رو پارک مي‌کنن.
۸- توی کيف‌شون دنبال کارت‌شون ميگردن.
۹- کارت رو داخل دستگاه ميذارن، کارت توسط ماشين پذيرفته نميشه.
۱۰- کارت تلفن رو ميندازن توی کيف‌شون.
۱۱- دنبال کارت عابر بانک‌شون ميگردن.
۱۲- کارت رو وارد دستگاه مي‌کنن.
۱۳- توی کيف‌شون، دنبال تيکه کاغذی که کد رمز رو روش ياداشت کردن، ميگردن.
۱۴- کد رمز رو وارد مي‌کنن.
۱۵- ۲دقيقه قسمت راهنمای دستگاه رو مي‌خونن.
۱۶- کنسل مي‌کنن.
۱۷- دوباره کد رمز رو مي‌زنن.
۱۸- کنسل مي‌کنن.
۱۹- دوست پسرشون رو صدا مي‌زنن که کد صحيح رو براشون وارد کنه.
۲۰- مبلغ درخواستی رو مي‌زنن.
۲۱- دستگاه ارور (خطا) ميده.
۲۲- مبلغ بيشتری رو درخواست مي‌کنن.
۲۳- دستگاه ارور (خطا) ميده.
۲۴- بيشترين مبلغ ممکن رو درخواست مي‌کنن.
۲۵- انگشتاشون رو برای شانس رو هم ميذارن.
۲۶- پول رو مي‌گيرن.
۲۷- برمي‌گردن به ماشين.
۲۸- آرايش‌شون رو توی آينه عقب چک مي‌کنن.
۲۹- توی کيف‌شون دنبال سويچ ماشين ميگردن.
۳۰- استارت مي‌زنن.
۳۱- پنجاه متر ميرن جلو.
۳۲- ماشين رو نگه ميدارن.
۳۳- دوباره برمي‌گردن جلوی بانک.
۳۴- از ماشين پياده ميشن.
۳۵- کارت‌شون رو از دستگاه عابر بانک برمی‌دارن. (حواس نمیذارن برای آدم!)
۳۶- سوار ماشين ميشن.
۳۷- کارت رو پرت مي‌کنن روی صندلی کنار راننده.
۳۸- آرايش‌شون رو توی آينه چک مي‌کنن.
۳۹- احتمالاً يه نگاهی هم به موهاشون ميندازن.
۴۰- میندازن توی خيابون اشتباه.
۴۱- برمي‌گردن.
۴۲- ميندازن توی خيابون درست.
۴۳- پنج کيلومتر ميرن جلو.
۴۴- ترمز دستی رو آزاد مي‌کنن. (ميگم چرا انقدر يواش ميره)

 

اعتراف میکنم که وقتی یکی به موبایلم زنگ میزنه و بهم میگه
” صدات قطع و وصل میشه”
بدون اینکه هیچ تکونی به خودم بدم میگم ” الان خوب شد..؟ ”
تو ۹۹% میگن آره آره الان خوبه:

امروز یه دختره رو دیدم لامصب باغ وحشی بود واسه خودش:

ساپورت گوره خری،مانتو پلنگی،قد زرافه،لب شتری

اخلاق سگی،صداش عین غاز

....

دستمال کاغذی به اشک گفت:

 

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

 

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

..

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

 

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

..

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

 

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

..

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

 

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.


:: برچسب‌ها: ترول , عکس , جک , تصویر ,



مطالب مرتبط با این پست
.



می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: